Ekskurzija v Rogatec

V sredo, 29. 5. 2019, smo se odpravili na ekskurzijo v Rogatec. Na avtobusu sem sedela s Tiborjem. Peljali smo se mimo mojega doma. Peljali smo se kar nekaj ur, bili smo čisto blizu z mejo s Hrvaško.

Ko smo prišli, je deževalo. Naš prvi cilj je bil Muzej na prostem Rogatec. Tam smo imeli 4 delavnice. Najprej smo šli v delavnico k čebelarju. Proti koncu delavnice smo naredili svečo. V drugi delavnici smo si naredili zapestnice iz ličja. V tretji delavnici smo delali žulike. Žulike so včasih imeli za nagrado. Po delavnici smo si ogledali celoten muzej. Ogledali smo si hišo gospoda Šmita, kovačnico, svinjak in kozolec. Najbolj mi je bil všeč vodnjak, ki so mu rekli čaplja. Po ogledu smo šli še v trgovino.

Tara Cestnik Ćujo, 3. b

V sredo, 29. 5., smo imeli izlet. Najprej smo odšli v Rogatec. Tam smo imeli delavnice. Te so bile obisk čebelarja in izdelava sveč iz čebeljega voska, peka kruha, pletenje zapestnic iz ličja. Ko smo z delavnicami končali, nam je gospa razkazala in predstavila predmete, ki so jih uporabljali nekoč. Nato smo odšli v trgovino, tam sem si kupila prstan.

Po nakupu v trgovini smo se odpeljali naprej do Jelenovega grebena.  Tam smo pojedli kosilo in nahranili košute s koruzo. Malo naprej je bila Čokoladnica.

V Čokoladnici nam je gospod pokazal iz česa in kako se naredi čokolada. Potem smo si lahko nekaj kupili. Ko smo prišli iz Čokoladnice, smo odšli v avtobus in se z njim odpelajli do Vranskega. Na Vransko smo prišli ob 18.30. Tam so nas čakali starši.

Maruša Fendre, 3. b

Včeraj smo šli na ekskurzijo v Rogatec. Rogatec je blizu Hrvaške meje. Tam smo sodelovali v treh delavnicah, nato pa smo si ogledali muzej. Tam smo videli veliko starih pripomočkov in izvedeli, za kaj so jih uporabljali. Nato smo šli v trgovino.

Potem smo se z avtobusom odpeljali na kosilo. Po kosilu smo jedli sladoled. Hranili smo jelene in odšli v Čokoladnico. V Čokoladnici smo videli veliko slastnih čokoladnih umetnin na policah, po katerih so se nam cedile sline. Ko smo odšli, smo se najprej odpeljali v Tabor, nato pa na Vransko. Zelo je bilo lepo.

Vanja Šlogar, 3. b

Zjutraj smo se odpravili v Rogatec. Na avtobusu sem sedela z Mio. Ko sem pogledala ven, je bilo veliko njiv in hiš. Najprej je bila pot ravna, potem pa ovinkasta.

Ko smo prispeli, smo najprej pojedli malico in potem odšli na delavnice. Najprej smo šlo k čebelarki, tam smo naredili svečo iz voska. Potem smo delali zapestnice iz ličja. Nazadnje smo delali kruh. Po delavnicah nam je gospa predstavila, kako so živeli ljudje nekoč in kaj so uporabljali. Šli smo tudi v trgovino, kupila sem si mucko.

Kmalu smo se odpeljali na Jelenov greben. Tam smo jedli kosilo. Nazadnje smo šli v Čokoladnico z bonboni in čokolado. Kupila sem si čokolado z bonboni.

Na avtobusu sem skoraj bruhala, ampak na srečo nisem. Na avtobusu nam je gospa Polona prebrala pravljico Zaljubljeni grofič.

Lucija Novak, 3. b

Na zaključno ekskurzijo smo šli v sredo, 29.5.2019. Peljali smo se mimo Žalca, Celja, Štor, Šentjurja, Šmarja pri Jelšah. Najprej smo se ustavili v Rogatcu. Tam smo bili v muzeju na prostem. Razdelili smo se v skupine. Najprej smo pekli žulike, potem smo šli v čebelarsko delavnico. V 3. delavnici smo naredili izdelek iz ličja. Ogledali smo si trgovino nekoč. Potem smo si ogledali celoten muzej na prostem. Najprej smo si ogledali Šmitovo hišo. V njej je bila soba za hčere, črna kuhinja, kamra in soba, kjer sta spala stara starša. Ogledali smo si tudi gospodarska poslopja in kovačnico. Ko smo z ogledi končali, smo pojedli vsak svojo žuliko. Jaz sem naredila žuliko v obliki kitke. Od tu smo se odpeljali na Jelenov greben, kjer smo imeli kosilo. Sledilo je hranjenje jelenov in srn. Nekatere so nam jedle koruzo iz rok. Šli smo tudi v čokoladnico. Tam je bilo ogromno čokolad različnih okusov in barv. Imeli smo možnost, da smo si lahko kaj kupili. Med potjo nazaj nam je gospa Polona prebrala zgodbo o Celjskem grofu, ki je bil zaljubljen v Veroniko Deseniško. Ko smo prišli na Vransko, sem sama odšla domov. Doma sem si ogledala fotografije, ki sem jih posnela na ekskurziji. Z lepimi spomini na izlet sem kmalu zaspala.

Iza Stojaković, 3.a

Pot do Rogatca in Olimja ter Jelenovega grebena je bila zelo zanimiva, saj smo se peljali mimo zanimivih krajev Žalec, Celje, Štore, Šentjur, Šmarje pri Jelšah. Naša prva postaja je bila v Rogatcu. Šli smo v različne delavnice. Prva delavnica je bila peka žulik. Vsak učenec je naredil svojo žuliko, ki smo jih po končanih ogledih pojedli. Druga delavnica je bila čebelarska delavnica. Zanimiva mi je bila informacija, da so čebele lahko zelo nevarne. Če imamo alergijo in nas čebela piči, moramo imeti pri roki tablete, če pa je alergija res velika, pa tablete ne zadostujejo in je potrebno imeti injekcijo vedno pri roki. V tretji delavnici smo naredili izdelek iz ličja. Naredili smo si zapestnice. V četrti delavnici smo si ogledali, kako je trgovina izgledala nekoč. Ogledali smo si Šmitovo hišo. Gospa nam je povedala, da so ljudje včasih bili manjši, zato so bila nižja vrata. Povedala je, da so dragocene stvari shranjevali na visoke police, da otroci niso mogli razbiti stvari. Dnevna soba se je imenovala hiša. V tej hiši so imeli tudi črno kuhinjo. Od tu smo šli na Jelenov greben, kjer smo pojedli kosilo. Po kosilu smo hranili jelene s koruzo. Ustavili smo se še v čokoladnici, kjer smo si kupili čokolade. Peljali smo se domov in na Vransko prišli okrog 18.00.

Zoja Zuka, 3.a

V sredo smo šli na zaključno ekskurzijo. Z nami so se peljali tudi učenci s podružnične šole Tabor. Peljali smo se mimo Žalca, Celja, Štor, Šentjurja, Šmarja. V Rogatcu smo najprej pekli kruh. Potem smo šli še v 2. nadstropje hiše. Tam smo sodelovali v čebelarski delavnici. Pri naslednji delavnici smo si naredili zapestnice iz ličja. Ko smo z delavnicami končali, nam je gospa razkazala posest. Na koncu smo si lahko šli v trgovino kaj kupit. Potem smo šli v Olimje. Na Jelenovem grebenu smo pojedli kosilo in po kosilu smo hranili srne. Nato smo šli do čokoladnice, kjer smo si lahko kupili čokolado. Nato smo se peljali nazaj proti šoli. Najprej smo odložili taborske učence. Potem smo se peljali proti šoli. Tam so nas pričakali starši.

Miha Habjan, 3.a

Naša pot se je pričela na Vranskem. Na avtobusu sem sedel z Mihom. Na naši 1. postaji v Rogatcu smo se razdelili v 4 delavnice. Prvo smo pekli žulike, ki smo jih na koncu pojedli. Pri 2. delavnici smo šli k čebelarju. Naredili smo sveče iz voska in vrvice. V 3. delavnici smo delali zapestnico iz ličja. V nadaljevanju smo si ogledali trgovino nekoč. Sledil je še ogled muzeja na prostem. Nadaljevali smo do Jelenovega grebena. Tam smo pojedli kosilo. Pred odhodom do čokoladnice smo še hranili jelene. Na avtobusu smo se pogovarjali in govorili vice. Gospa nam je brala zgodbo o Veroniki Deseniški. Hitro smo bili pri šoli.

Luka Drnovšek, 3.a

V sredo, 29.5.2019 smo šli na zaključno ekskurzijo. Peljali smo se mimo Žalca, Celja, Štor, Šentjurja, Šmarja pri Jelšah, Rogatca. Naša končna postaja je bila Olimje. V rogatcu smo imeli 4 delavnice. 1. delavnica je bila peka žulik, 2. delavnica čebelar, 3. delavnica izdelek iz ličja in 4. delavnica trgovina nekoč. Po delavnicah smo si ogledali Šmitovo hišo potem gospodarska poslopja, kovačnico in vodnjak. Pred koncem smo si lahko še kaj kupili in potem smo se odpeljali na Jelenov greben. Tam smo pojedli kosilo. Po kosilu smo zunaj hranili srne. Gospod je povedal, da če pride do bolezni pri samici skoti bele srnjačke ali srne in vsak tak mladič je za klobase. Nisem videl nobenega jelena ali muflona. Po Jelenovem grebenu smo šli v čokoladnico. Tam si je veliko učencev kupilo čokolade.