Legodan na delovno soboto

Če že moramo v soboto v šolo, smo se v 3. b odločili, da bo dan drugačen, zato smo imeli lego dan. Učenci so s pomočjo lego gradnikov  predstavili pravljico Princesa na zrnu graha in spoznali značilnosti stripa ter se ga naučili v preprostem programu Lego Story Visualizer tudi oblikovati. Pri svojem delu so bili učenci inovativni, ustvarjalni, ob koncu dneva pa navdušeni, saj so prav vsi izdelali zanimive in domiselne stripe ter spoznali preprosto orodje, s katerim lahko pričarajo zanimive zgodbe. Več o dnevu so zapisali učenci sami.

Danes 2.2.2019 smo imeli lego dan.  Najprej smo vsak v skupini napisali eno poved iz pravljice Princesa na zrnu graha. Potem smo zgodbo razdelili na šest delov. Vsak del smo predstavili z lego kockami. Ko smo naredili vse dele pravljice, jih je naša gospa Polona fotografirala. Po malici smo šli v računalniško učilnico in nas je gospa Polona naučila, kako narediti strip. Ta dan mi je bil zelo všeč.

Živa Karničnik, 3. b

Danes smo sestavljali iz LEGO kock. Slikali smo naše skupinske izdelke, nato smo iz njih v računalniški učilnici naredili stripe. Zelo je bilo zabavno, saj sem se naučil, kako narediti strip. Strip je govoril o pravljici PRINCESA  NA  ZRNU  GRAHA. Res zabaven strip je!!! Upam, da ga preberete tudi vi!!! Povem vam, zabavno bo. Ne skrbite naša gospa nam je že natisnila stripe.

Vanja Šlogar, 3. b

Danes, 2. 2. 2019, smo imeli delovno soboto. Razdelili smo se v skupine, najprej smo obnovili pravljico Princesa na zrnu graha. Nato smo se dogovorili, katere dele pravljice bo kdo izmed članov skupine izdelal iz lego kock. V skupini sem bil skupaj z Žigom in Leonom. Ko smo končali s sestavljanjem, je učiteljica fotografirala naše izdelke. Po malici smo odšli v računalniško učilnico, kjer smo izdelali strip. Ko smo bili gotovi, nam je učiteljica stripe shranila na USB ključek in natisnila. Na koncu smo morali v wordu napisati, kaj smo počeli. Tako se je naša delovna sobota končala.

Max Mravljak, 3. b

V priloženih datotekah si lahko pogledate stripe, ki so jih ustvarili učenci.