NARAVOSLOVNI DAN UČENCEV 3. A RAZREDA

Spoznavanje okolja je predmet, ki nam omogoča, da lahko učilnico in šolske klopi zamenjamo za naravna in življenjska okolja, s katerimi se učenci srečujejo vsak dan. Posebej zanimivo je, kadar smo lahko v naravi cel dan, saj nam narava omogoča neštete možnosti pogovora, učenja, igre. Tako smo se z učenci 3. A odpravili na Gorico, kjer so učenci preko vseh svojih čutil doživeli travnik. Več o dogodku so zapisali tretješolci sami.

V četrtek, 16. 5. 2017, smo imeli naravoslovni dan travnik. Zjutraj smo pojedli malico in odšli na Gorico. Tam smo najprej rešili učni list in opisali rastlino. Nato smo si poiskali cvetlice in jih opisali. Jaz sem si izbral črno deteljo. Lovili smo živali in si jih ogledali. Kasneje smo lovili murne, to mi je bilo zelo všeč. Okrog enih smo se vrnili v šolo. Ta dan mi je bil zelo všeč.
Elija Jerman, 3. A

V četrtek smo imeli naravoslovni dan na temo travnik. Šli smo na Gorico. Pri spomeniku smo rešili učni list, nato nas je gospa razdelila v skupine. V skupinah smo preučevali trave in cvetlice. Učiteljica je razdelila posodice s povečevalnim steklom, v katere smo ulovili živali. Jaz sem ulovila metulja. Nekateri so ulovili čričke. Zadnja naloga je bila zelo zanimiva. Vsak je iz rastlin naredil dišeči šejk. Nekatera dekleta so naredila parfum. Meni je bilo zelo všeč, ko smo delali travniški koktajl.
Ajda Bogataj, 3. A

V četrtek smo zjutraj prišli v šolo. Prvo uro smo bili v razredu, nato smo pojedli malico in se odpravili na Gorico. S sabo smo vzeli nahrbtnik. Ko smo prispeli, smo nabrali rože, travo in jih razvrstili v skupine. Cvetlice in travo smo tudi poimenovali. Izpolnili smo 3 učne liste, dva o rastlinah in enega o živalih. Potem je vsak ujel eno ali več živali. Ulovili smo tudi murnovo samico in samca. Ob koncu je vsak naredil svoj naravni koktejl s posebnim vonjem. Na žalost mo po tej dejavnosti morali nazaj v šolo, saj nas je že čakalo kosilo.
Špela Kramar, 3. A

V četrtek, 18. 5. 2017, smo imeli naravoslovni dan na temo travnik.
Odšli smo na Gorico. Tam smo najprej opravili kratek preizkus. Nato smo se razdelili v skupine po tri. Nabirali smo rumene, bele in vijolične cvetlice. Potem smo jih preučili in jih razdelili v skupine. Nato smo si izbrali eno cvetlico in jo narisali. Zatem smo lovili travniške živali in jih risali. Na koncu smo živali izpustili in odšli v šolo, kjer nas je čakalo kosilo.
Ta dan mi je bil všeč in upam, da se bo še kdaj ponovil.
Zala Krivec, 3. A