Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega socialnega sklada.

Šola v naravi s tečajem plavanja – Murska Sobota 2020

Tudi letošnje šolsko leto smo za učence 4. razreda Osnovne šole Vransko in  POŠ Tabor organizirali šolo v naravi s tečajem plavanja. Izvedli smo jo od 27. 1. do 31. 1. 2020 v CŠOD Murska Sobota. Za nemoten potek dela so skrbeli učitelji: Simona Jan, Danijela Jeršič, Maja Jerman, Polona Vodičar in učitelji v CŠOD Murska Sobota (Karla Karnet, Miha in Irena Škarica). V dom nas je sprejel vodja OE gospod Peter Vervega, ki nas je tudi seznanil s pravili obnašanja v jedilnici in domu.

Učenci so bili pet dni zelo aktivni. Spoznali so veliko novega. Ogledali so si mesto Murska Sobota, kjer so si ogledali vodni stolp, park in Grad. V domu so bile organizirane številne dejavnosti, v katerih so učenci zelo uživali. Streljali so z lokom, pekli perece, preizkusili so se v cirkuških spretnostih, igrali igro »štrbunk«, izdelovali izdelke iz krp papirja… Vsak dan pa so učenci intenzivno plavali v  Zdravilišču Radenci in vsi dosegli velik napredek.

Vtisi učencev:

V ponedeljek,  27. 1. 2020, smo šli v šolo v naravi. Ko smo prišli, nas je pred dijaškim domom čakal vodja doma. Najprej smo se pogovorili o pravilih, potem smo se najedli. Po počitku smo šli na bazen. Kopali smo se v Radencih. Najprej smo imeli testiranje. Potem smo se razdelili v skupine. Vmes smo imeli malico. Po kopanju smo se odpravili nazaj v dom. Prvo noč sem težko zaspala, zato sem si zavila brisačo v rolico, da sem lažje zaspala. Zjutraj so nas prišle zbudit učiteljice. Ko smo se oblekli, smo šli na zajtrk, nato smo se pa odpravili proti Radencim. Popoldne smo imeli kosilo nato pa popoldanske dejavnosti. Vsak dan je bilo tako samo, da smo imeli drugačne dejavnosti.V petek smo pakirali. Po kosilu smo se morali odpravili proti Vranskem. Ko smo prispeli, so nas čakali starši.

Živa Karničnik, 4. b

V ponedeljek, 28.2.2020, smo odšli v šolo v naravi v Mursko Soboto. Ko smo prišli, smo se namestili v sobe. Potem smo odšli v jedilnico, kjer nam je gospod Peter predstavil pravila in nam povedal, da se moramo pripraviti za odhod na kopališče Radenci.

V kopališču v Radencih so nas najprej testirali. Nato smo se razdelili v 5 skupin. Plavati so nas učili gospa Barbara, ki je bila moja učiteljica, gospa Karla, gospa Simona in gospa Maja. Imeli pa smo tudi enega učitelja, to je bil gospod Miha. Prvi dan smo po plavanju imeli večerjo in po večerji smo odšli na sprehod. Na sprehode smo hodili kar pogosto.

Zjutraj so nas zbudile učiteljice, da smo odšli na zajtrk. Po zajtrku smo se vsak dan z avtobusom odpeljali na bazen, kjer smo urli tehnike plavanja. Po kosilu so nam v domu pripravili različne aktivnosti, pekli smo perece, streljali z lokom, se preizkusili v cirkuških spretnostih, poslušali prekmurščino in zadnji večer uživali na plesu.

V petek smo imeli tekmovanje v plavanju in podelitev nagrad za najlepše urejene sobe.

V šoli v naravi smo se imeli lepo.

Karin Špacapan, 4. a

V ponedeljek smo se odpeljali v šolo v naravi. Prvi dan smo imeli preizkus plavanja. Ta dan je bil najlažji.

Potem je šlo pa samo še navzdol. Vsak naslednji dan je bil težji in bolj naporen.

Vsak dan smo plavali po 4 ure, vsak popoldan smo nekaj počeli, enkrat smo streljali z lokom, pekli kruhke, se učili žonglirati, hoditi s hoduljami, na palici vrteti krožnike, učili smo se uporabljati diablo in flowerstick. V ponedeljek in torek zvečer smo imeli nekaj prostega časa, takrat  smo gledali televizijo.

Zadnji večer je bil žur. Plesali smo, podelili so nam nagrade, zabavali smo se…

V šoli v naravi je bilo res  lepo.

Vanja Šlogar, 4. b

V ponedeljek, 27. 1. 2020 smo odšli v šolo v naravi. V Mursko Soboto smo prišli ob 11. uri. Ko smo prispeli, smo dali kovčke iz avtobusa in se namestili v sobe. Jaz sem bila v sobi s Hano Slapnik, a je v sredo odšla domov, medtem ko smo bili na bazenu. Vsak dan smo dopoldan plavali v Radencih, bila sem v najboljši skupini.

V torek smo imeli kuharsko delavnico z gospo Ireno. Poslušali smo prekmursko pravljico in si zapisali v zvezke gemo đabolko  gejla to je po prekmursko. V sredo smo imeli popoldan lokostrelstvo z gospo Karlo. Ko smo končali, smo igrali igro ŠTRBUNK.

V četrtek smo z gospodom Mihom spoznavali cirkuške spretnosti, učili smo se tudi žonglirati. V spretnostih so se preizkusile tudi naše učiteljice. Po tem pa smo odšli  v jedilnico, kjer smo izdelovali izdelke iz krep papirja z gospo Ireno. Izdelali smo si rožico.

V petek sem že zelo zgodaj vstala in že ob 6.20 nesla čistilkam posteljnino. Potem smo skupaj odšli na zajtrk. Po zajtrku pa na bazen, kjer smo imeli testiranje in tekmovanje. Po kosilu smo imeli zaključni zbor in smo dobili nagrade za sobe.

Sara Lipovšek, 4. a

V ponedeljek smo si najprej razdelili sobe, nato smo šli na plavanje. V torek smo se zbudili in šli po kopalke, nato smo šli na bazen. Ko smo se vrnili, smo se razdelili v tri skupine. Jaz sem najprej delal rože, nato sem šel igrat igro štrbunk! Nato sem šel na lokostrelstvo. V sredo smo spet šli na plavanje, ko smo se vrnili, sem šel delati perece. V četrtek smo zjutraj plavali, ko smo se vrnili, smo imeli Murska Sobota ima talent. V petek smo imeli na bazenu tekmovanje, v domu smo imeli poslovilni sestanek, kjer smo si ogledali film, podelili nagrade, prejeli priznanja. Po prireditvi smo odšli domov.

Oto Lipovž Ančik, 4. a

Dejavnosti v CŠOD Murska Sobota

Z gospo Ireno smo pekli perece. Za peko smo potrebovali moko, kvas, vodo, jajca, maslo in mleko. Pri tem smo se zelo zabavali.

Gospod Miha nam je pokazal različne cirkuške trike, kot so žongliranje, hoja s hoduljami in naučili smo se spretnosti z diablo.

Pri igri »štrbunk« smo morali ciljati v luknjo v leseno škatlo.

Pri lokostrelstvu nas je gospa Karla naučila, kako pravilno streljamo z lokom, kako poimenujemo glavne dele loka in na koncu smo priredili tekmovanje v streljanju v tarčo.

Te dejavnosti so nam bile zelo všeč.

Maj Krivec, Tevž Mlakar in Mark Miklavžič, 4. c

Bivanje v CŠOD Murska Sobota

Na recepciji CŠOD Murska Sobota so nas razdelili v sobe. Vsi učenci 4. c – razreda smo bili v 3. nadstropju, kjer je bilo 18 sob. Skupaj z nami je bilo še nekaj učencev z Vranskega. Sobe so bile zelo urejene. V sobi sta bili dve postelji, pisalni mizi in omari. Najlepša soba v 3. nadstropju je bila soba z imenom LUNA 323 (Tevž M. in Jure). Na dve sobi je pripadala ena skupna kopalnica. V njej je bil tuš, stranišče in umivalnik. Lahko si se tudi zaklenil. V jedilnici so bile razporejene mize po vrstah. Ločeno smo sedeli učenci in učitelji. Na razpolago smo imeli tri glavne obroke (zajtrk, kosilo in večerja). Hrana je bila zelo dobra. Imeli smo tudi malico dopoldne na bazenu in popoldne v domu. Po vsakem obroku smo si lahko natočili en kozarec soka. V primeru, da nisi želel vsega pojesti, si rekel: »Lahko prosim bolj malo.« Garderoba je bila podobna naši šolski. Zraven garderobe smo imeli sušilnico za mokre stvari od plavanja. Najbolj nam je bilo všeč, ker smo spoznali nekaj čisto novega. To je peka perec in lokostrelstvo.

Tevž Gosak, Lucija Topovšek in Martin Luka Pihlar, 4. c

Zadnji večer v Murski Soboti

Zadnji večer smo se zbrali v jedilnici doma. Imeli smo prireditev z naslovom »Murska Sobota ima talent«. Učenci smo na odru predstavili različne točke na katere smo se pripravljali med tednom. Bilo je zelo zanimivo. Po predstavi smo vklopili disko kroglo in utripajoče barvne luči. Gospa Irena je predvajala različno glasbo, mi pa smo plesali.  Plesali smo lahko zelo dolgo, a žal se je morala ta zabava končati. Bilo nam je zelo vroče. Počasi smo odšli v sobe in hitro zaspali. Bilo nam je zelo všeč.

Diana Konovalova in Maks Gregl, 4. c

V ponedeljek, 27. 1. 2020, smo prišli v šolo. Komaj sem čakal, saj je končno nastopil dan odhoda v ŠVN. Vstopili smo na avtobus, s katerim smo se odpeljali v Mursko Soboto. Ko smo prispeli, nam je gospod povedal, kje so naše sobe. Midva z Aljažem sva bila v sobi 325. Ko smo razpakirali in se najedli, je sledilo plavanje.

Naslednji dan, ko sem se zbudil me je bolela glava. Šli smo na zajtrk. Začelo se mi je vrteti. Ko sem pojedel, sem mislil, da bom bruhal. Zopet se mi je vrtelo. Učiteljica mi je zmerila temperaturo. Imel sem jo 39 C. Počival sem in nato odšel na kosilo. Popoldne je pome prišel ati. Poslovil sem se. Med potjo sem spal.

Zelo sem bil žalosten, da sem moral domov, ker zelo rad plavam.

Dejan Savanovič, 4. c

Plavanje

Ko smo prispeli v Zdravilišče Radenci, so nam učitelji razdeli modre zapestnice. Razdelili smo se v pare in se preoblekli v kopalke.

Prvi dan smo opravili preizkus plavanja, razdelili so nas v skupine. Bilo je pet skupin. Plavanje so nas učili gospe Barbara, Maja, Karla, Simona in gospod Miha.

Vsak dan smo plavali 4 ure. Po dveh urah plavanja smo imeli malico. Pred malico smo vedno odšli v termalni topel bazen in v zunanji bazen. Zadnji dan smo imeli ponovni preizkus plavanja. Usvojili smo lahko bronastega, srebrnega in zlatega delfina. Imeli smo tudi tekmovanje v hitrostne plavanju. Tekmovanje je potekalo ločeno za dekleta in fante.

Laura: »Meni je bilo zelo všeč. Zelo je bilo zabavno skakati na glavo«

Ella: Zelo mi je bilo všeč! Všeč mi je bil cel dom in hrana. Tudi na bazenu je bilo zelo zabavno.«

Zala: »Zelo navdušena sem bila, ker so me prestavili v najboljšo skupino in ker sem usvojila zlatega delfina.«

Laura Goršak, Ella Vecej in Zala Stojčević, 4. c

Pohod

V sredo smo šli na pohod do Gradu in vodnega stolpa. Spoznali smo, da se pitna voda zbere v zbiralniku in nato zaradi visokega pritiska teče do vseh hiš. Ko smo šli mimo Gradu, smo videli račke v mlaki. Bilo nama je zelo všeč, še zlasti ko smo streljali z lokom.

Lidija Zabrložnik in Aljaž Cestnik, 4. c

Moj prvi dan v ŠVN

Ko smo prispeli v CŠOD Murska Sobota, sem se bolj čudno počutil, saj sem bil daleč stran od svojih staršev. Gospod nam je povedal, kje bomo spali. Ko sva z Martinom prišla v sobo, sva se je zelo razveselila, saj je bila prečudovita. Razpakirala sva in nato odšla v jedilnico. Gospod nam je predstavil pravila in sledilo je kosilo. Naslednje jutro sva z Martinom dobil oceno sobe 2. Nato smo odšli na zajtrk. Po njem pa smo se odpravili na plavanje. To je bil moj prvi dan v šoli v naravi.